W LifeSpot szanujemy czas naszych klientów. Przykładamy też dużą wagę do sprawnej komunikacji i informacji i dlatego stworzyliśmy Portal Klienta – funkcjonalne i bezpieczne narzędzie umożliwiające organizację wielu procesów związanych z najmem mieszkania.
Dostępność
Nasza platforma jest dostępna w formie aplikacji całodobowo, wystarczy połączenie z Internetem. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi w łatwy i przystępny sposób nasi klienci mogą zarządzać swoim indywidualnym profilem.
Oszczędność czasu
Portal Klienta został stworzony z myślą o wygodzie, komforcie i oszczędności czasu mieszkańców LifeSpot. Dzięki niemu szybko można otrzymać bieżące informacje na temat umowy, sprawdzić saldo, fakturę lub skontaktować się z opiekunem budynku.
„Cieszę się z możliwości komunikacji przez Portal Klienta. Na co dzień jestem raczej zabieganą i zapracowaną osobą, a platforma komunikacyjna jest wygodnym, szybkim i intuicyjnym rozwiązaniem.” – mówi Konrad z LifeSpot Warszawa.
Wygodne funkcje
Wystarczy zalogować się do aplikacji, aby:
- zadać pytanie lub zgłosić wniosek,
- otrzymać informacje o nadchodzących wydarzeniach ,
- zamieścić własne ogłoszenia w społeczności LifeSpot,
- wysyłać zgłoszenie o ewentualnych usterkach lub potrzebach,
- sprawdzić stan płatności, faktur, podpisanych umów, etc.
- podpisać lub przedłużyć umowę online.