Napisz do nas!
Portal Klienta

W LifeSpot szanujemy czas naszych klientów. Przykładamy też dużą wagę do sprawnej komunikacji i informacji i dlatego stworzyliśmy Portal Klienta – funkcjonalne i bezpieczne narzędzie umożliwiające organizację wielu procesów związanych z najmem mieszkania.

Dostępność

Nasza platforma jest dostępna w formie aplikacji całodobowo, wystarczy połączenie z Internetem. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi w łatwy i przystępny sposób nasi klienci mogą zarządzać swoim indywidualnym profilem.

Oszczędność czasu

Portal Klienta został stworzony z myślą o wygodzie, komforcie i oszczędności czasu mieszkańców LifeSpot. Dzięki niemu szybko można otrzymać bieżące informacje na temat umowy, sprawdzić saldo, fakturę lub skontaktować się z opiekunem budynku.

Cieszę się z możliwości komunikacji przez Portal Klienta. Na co dzień jestem raczej zabieganą i zapracowaną osobą, a platforma komunikacyjna jest wygodnym, szybkim i intuicyjnym rozwiązaniem.” – mówi Konrad z LifeSpot Warszawa.

Wygodne funkcje

Wystarczy zalogować się do aplikacji, aby:

  • zadać pytanie lub zgłosić wniosek,
  • otrzymać informacje o nadchodzących wydarzeniach ,
  • zamieścić własne ogłoszenia w społeczności LifeSpot,
  • wysyłać zgłoszenie o ewentualnych usterkach lub potrzebach,
  • sprawdzić stan płatności, faktur, podpisanych umów, etc.
  • podpisać lub przedłużyć umowę online.