Napisz do nas!
FAQ
Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Masz jeszcze wątpliwości? Koniecznie skontaktuj się z nami.

Formalności

Umowę podpisujemy na 12 miesięcy. Jeżeli zechcesz mieszkać w LifeSpot dłużej, po tym terminie chętnie podpiszemy z Tobą kolejną umowę na rok.

W cenę najmu wliczony jest internet oraz opłaty za części wspólne budynku.

Tak. Każdy Najemca może sprawdzić zużycie mediów na indywidualnych licznikach przypisanych do danego mieszkania.

Tak. Mieszkania są umeblowane. Natomiast dodatkowe wyposażenie jak pościel, kołdra, poduszki są po stronie Najemcy.

W Gdyni oferujemy miejsca parkingowe natomiast każda nasza następna lokalizacja posiada zarówno parking jak i garaż podziemny.

W mieszkaniach każdego typu znajdują się zmywarka, pralka, lodówka, płyta kuchenna (indukcyjna lub ceramiczna w zależności od typu mieszkania).

Tak. W każdej lokalizacji oferujemy komórki lokatorskie. Ich cena zależy od wielkości komórki. Chęć należy zgłosić przy zawieraniu lub w trakcie trwania umowy.

Akceptujemy zwierzęta przyjazne i bezpieczne dla otoczenia, a właścicieli prosimy o sprzątanie po swoich pupilach oraz przestrzeganie regulaminu budynku.

Tak. Wielu naszych Najemców wprowadza się z domowymi zwierzakami. Prosimy o pilnowanie terminowych szczepień Waszych pupili. Więcej na temat szczepień przeciwko wściekliźnie znajdziecie tu:

https://www.wetgiw.gov.pl/nadzor-weterynaryjny/szczepienie-na-wscieklizne

Tak. Wszyscy jesteśmy zobowiązani do dbania o środowisko, dlatego prosimy wszystkich Najemców o segregowanie odpadów i przestrzeganie oznaczeń na kontenerach na śmieci. Dziękujemy!

Finansowanie

Simpl.rent to pośrednik, który prowadzi weryfikację w imieniu wynajmującego, ale chroniąc prywatne dane najemcy. Analiza dotyczy weryfikacji tożsamości oraz określenie czy dochody Najemcy i historia kredytowa pozwolą na regulowanie czynszu za wybrane mieszkanie.

Weryfikacja przez aplikację Simpl.rent pozwala ocenić czy wybrane przez Ciebie mieszkanie jest adekwatne do budżetu jakim dysponujesz. Jest ona też potrzebna do weryfikacji tożsamości. Jest niezbędnym krokiem w procesie najmu mieszkania.

Informacje podawane w trakcie weryfikacji są tajne. LifeSpot nie ma do nich dostępu. Pracownicy otrzymują jedynie informację o wynikach poszczególnych kroków weryfikacji.

Tak. Opłat za wynajem dokonujesz na podstawie imiennej faktury wystawianej co miesiąc na kwoty wynikające z umowy (wynajem mieszkania, ew. garaż czy komórka lokatorska) oraz opłaty licznikowe.

Opłaty za mieszkanie i media pobieramy w systemie rozliczeń miesięcznych. Kwota do zapłaty jest sumą kwoty wynikającej z umowy plus rozliczenia zużycia mediów (prąd, woda, CO, śmieci).

Nie. Zużycie mediów liczymy według liczników wody zimnej i ciepłej, prądu oraz ciepła.