Napisz do nas!
FAQ
Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Masz jeszcze wątpliwości? Koniecznie skontaktuj się z nami.

Praktycznie wszystkie formalności możesz załatwić u nas online, bez pojawiania się w biurze LifeSpot.

 Nie pobieramy żadnej prowizji.

Ogólne

Tak. Mieszkania są umeblowane. Natomiast dodatkowe wyposażenie jak pościel, kołdra, poduszki są po stronie Najemcy.

W mieszkaniach każdego typu znajdują się zmywarka, pralka, lodówka, płyta kuchenna (indukcyjna lub ceramiczna w zależności od typu mieszkania).

W Gdyni oferujemy miejsca parkingowe, natomiast każda nasza następna lokalizacja posiada zarówno parking jak i garaż podziemny.

Mamy też ofertę dla osób spoza LifeSpot.

Tak. W każdej lokalizacji oferujemy komórki lokatorskie. Ich cena zależy od wielkości komórki. Chęć należy zgłosić przy zawieraniu lub w trakcie trwania umowy.

Mamy też ofertę dla osób spoza LifeSpot.

Akceptujemy zwierzęta przyjazne i bezpieczne dla otoczenia, a właścicieli prosimy o sprzątanie po swoich pupilach oraz przestrzeganie regulaminu budynku.

Tak. Wielu naszych Najemców wprowadza się z domowymi zwierzakami. Prosimy o pilnowanie terminowych szczepień Waszych pupili. Więcej na temat szczepień przeciwko wściekliźnie znajdziecie tu:

https://www.wetgiw.gov.pl/nadzor-weterynaryjny/szczepienie-na-wscieklizne

Tak. Wszyscy jesteśmy zobowiązani do dbania o środowisko, dlatego prosimy wszystkich Najemców o segregowanie odpadów i przestrzeganie oznaczeń na kontenerach na śmieci. Dziękujemy!

Umowa i płatności

W celu rezerwacji mieszkania należy przejść weryfikację Najemcy, podpisać umowę rezerwacyjną (online) i wpłacić ustalony depozyt / kaucję.

Umowę podpisujemy preferencyjnie na 12 miesięcy. Jeżeli zechcesz mieszkać w LifeSpot dłużej, po tym terminie chętnie podpiszemy z Tobą kolejną umowę na rok.

Umowy na krótszy okres negocjujemy indywidualnie.

W cenę najmu wliczony jest Internet oraz opłaty za części wspólne budynku.

Simpl.rent to pośrednik, który prowadzi weryfikację w imieniu wynajmującego, ale chroniąc prywatne dane Najemcy. Analiza dotyczy weryfikacji tożsamości oraz określenie czy dochody Najemcy i historia kredytowa pozwolą na regulowanie czynszu za wybrane mieszkanie.

Weryfikacja przez aplikację Simpl.rent pozwala ocenić czy wybrane przez Ciebie mieszkanie jest adekwatne do budżetu jakim dysponujesz. Jest ona też potrzebna do weryfikacji tożsamości. Jest niezbędnym krokiem w procesie najmu mieszkania.

Informacje podawane w trakcie weryfikacji są tajne. LifeSpot nie ma do nich dostępu. Pracownicy otrzymują jedynie informację o wynikach poszczególnych kroków weryfikacji.

Tak, wymagana jest kaucja. Jej wysokość jest uzależniona od wyniku weryfikacji Simpl.rent. Minimalna kaucja to jednomiesięczny czynsz z szacunkowymi opłatami za media.

Należy jedynie wpłacić ustalony depozyt / kaucję na podstawie umowy rezerwacyjnej oraz przedstawić aktualne OC.

Tak. Opłat za wynajem dokonujesz na podstawie imiennej faktury wystawianej co miesiąc na kwoty wynikające z umowy (wynajem mieszkania, ew. garaż czy komórka lokatorska) oraz opłaty licznikowe.

Pierwszą fakturę należy opłacić w ciągu 7 dni od daty wprowadzki, a każdą następną do 10 dnia miesiąca.

Opłaty za mieszkanie i media pobieramy w systemie rozliczeń miesięcznych. Kwota do zapłaty jest sumą kwoty wynikającej z umowy plus rozliczenia zużycia mediów (prąd, woda, CO, śmieci).

Nie. Zużycie mediów liczymy według liczników wody zimnej i ciepłej, prądu oraz ciepła.

Tak. Każdy Najemca może sprawdzić zużycie mediów na indywidualnych licznikach przypisanych do danego mieszkania.

Comiesięczne zużycie mediów dostępne jest dla każdego Najemcy na jego koncie w Portalu Klienta.